easyCALL biznes

Wybierz plan taryfowy dopasowany do potrzeb Twojej firmy

Basic

69 zł miesięcznie

  • 2 linie w pakiecie
  • wirtualny fax
  • ponad 1000 minut w abonamencie

Silver

89 zł miesięcznie

  • 4 linie w pakiecie
  • wirtualny fax
  • prawie 1500 minut w abonamencie

Gold

199 zł miesięcznie

  • 8 linie w pakiecie
  • wirtualny fax
  • ponad 3000 minut w abonamencie

Platinium

69 zł miesięcznie

  • 24 linie w pakiecie
  • wirtualny fax
  • prawie 5000 minut w abonamencie

    easyCALL biznes to:

  • darmowe rozmowy wewnątrz firmy i między oddziałami
  • ceny połączeń już od 5 gr/min, 15 gr/min na tel. komórkowe [cennik]
  • usługa dostępna w całym kraju, zachowujesz dotychczasową numeracje
  • 100% abonamentu do wykorzystania na połączenia w okresie rozliczeniowym
  • bezpłatny zestaw usług hostowanych w modelu SaaS (wirtualna centralka, IVR)
  • możliwość integracji usług z dotychczasową centralą telefoniczną (porty: FXS, PRA, BRA)
  • możliwość zbudowania indywidualnego pakietu usług w tym: organizacja profesjonalnego call center/contact center (predictive dialing, nagrywanie rozmów)
  • zobacz więcej >>

Mała firma jak wielka korporacja

Telefonia internetowa wraz z usługami dodanymi zdecydowanie zmniejsza koszty działania firmy i wyrównuje szanse w konkurowaniu z większymi przedsiębiorstwami, które mają drogie systemy telekomunikacyjne. W ramach pakietu usług dodanych easyCALL biznes możliwe jest zastąpienie tradycyjnego urządzenia faksowego lub centrali telefonicznej ich odpowiednikami w chmurze, możliwe jest też stworzenie systemu automatycznej obsługi klienta przy pomocy IVR (automatyczne zapowiedzi głosowe) czy call center, jak również udostępnienie możliwości tele i wideokonferencji. easyCALL.pl oferuje wymienione usługi dodane w modelu hostowanym, co oznacza, że Klient nie ponosi żadnych kosztów inwestycyjnych związanych z ich uruchomieniem i serwisowaniem, system informatyczny jest zainstalowany na serwerach easyCALL.pl, a jego konfiguracja dostępna jest dla Klienta za pomocą panelu dostępnego przez internet.

Software as a Service (SaaS) - usługi telekomunikacyjne dostępne poprzez Internet

easyCALL.pl w ramach planów taryfowych oferuje zestaw bezpłatnych usług telekomunikacyjnych dostępnych w modelu SaaS, usługi te hostowane są na serwerach easyCALL.pl i udostępniane klientom poprzez Internet. W modelu SaaS dostępne są wirtualna centrala (numery wewnętrzne, przekierowania) oraz IVR (zapowiedzi głosowe, wybór numeru wewnętrznego z klawiatury telefonu). Klient korzysta z udostępnionej usługi z dowolnej lokalizacji bez konieczności ponoszenia inwestycji w sprzęt i oprogramowanie, nie ponosi także dodatkowych kosztów w razie zwiększania skali działalności.

easyCALL.pl wyróżniona medalem Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2011

Spółka easyCALL.pl SA otrzymała tytuł 'Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2011" w kategorii "Odkrycie roku" - przyznawany w ramach Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumentów Forum Biznesu Gazety Prawnej oraz Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Wyróżnienie przyznano w marcu 2012 roku. Respondentów proszono o wskazanie produktów, które są według nich najlepsze w swoich kategoriach, godne zaufania oraz dobre jakościowo.

easyCALL.pl SA to szeroki zakres usług telekomunikacyjnych

easyCALL.pl SA oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej VoIP; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 300 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. W 2012 roku easyCALL.pl wspólnie z GG Network SA wdrożył usługi VoIP w komunikatorze GG.

Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku.

Zamów rozmowę

Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie

Wypełnij formularz

22 490 77 77

biznes@easycall.pl

Pełna informacja dotycząca oferty easyCALL biznes

Pobierz folder