Wirtualna centrala

Wirtualna centralka easyCALL.pl to zestaw usług hostowanych udostępnianych bezpłatnie w ramach wykupionego planu taryfowego easyCALL biznes. Klienci dzwoniący na jeden numer lokalny lub numer infolinii 80x wykupiony w ramach usługi infolinii, obsługiwani są w pełni profesjonalny sposób, wymagający dotychczas zakupu drogiej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Jak działa centrala?

Centralka realizuje usługi nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych, takie jak: zapowiedzi głosowe, wybór numeru wewnętrznego z klawiatury telefonu (IVR), przekierowania połączeń, pozwala również zdefiniować logikę kierowania połączeń na numery wewnętrzne w firmie.

Intuicyjny interfejs graficzny pozwala na konfiguracje centrali osobie bez wiedzy technicznej.

Zobacz Interaktywne prezentacje poświęcone wirtualnej centrali easyCALL.pl dla biznesu http://www.wirtualnacentraladlafirmy.pl/obsluga

Schemat konfiguracji wirtualnej centrali

    Najważniejsze zalety

  • Klienci dzwonią na jeden numer lokalny lub numer infolinii 80x
  • Klienci witani są poprzez komunikat głosowy
  • Połączenia mogą być kierowane na dowolny numer wewnętrzny lub przekierowane do pracowników w innych lokalizacjach lub w terenie
  • Połączenia w ramach jednej firmy, między jej oddziałami są bezpłatne
  • Wiadomości pozostawione przez klientów poza godzinami pracy mogą być przesyłane na adres e-mail
  • Rozmowy mogą być nagrywane
  • Połączenia mogą być kierowane wg zdefiniowanego scenariusza, np.: do wszystkich numerów w firmie równocześnie lub do wszystkich numerów w wybranej grupie (np.: przedstawiciele handlowi), połączenie jest realizowane przez osobę która pierwsza podniesie słuchawkę.

Zamów rozmowę

Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie

Wypełnij formularz

Pełna informacja dotycząca oferty easyCALL biznes

Pobierz folder