Case Study: Praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

  • Jak zwiększyć liczbę rozmów z klientami nawet o 70%
  • Jak efektywnie zarządzać zespołem konsultantów
  • Kiedy zastosować automatyzacje windykacji

Klikając "Pobierz case study" akceptujesz naszą Politykę prywatności oraz wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji zwrotnej od easyCALL.pl

POBIERZ CASE STUDY

Poznaj praktyczne aspekty prowadzenia windykacji przez zespół call center, sprawdź możliwości skutecznego dotarcia do dłużników oraz podniesienia efektywności i wyników pracy

Wykorzystując narzędzia wspierające działania windykacyjne możliwe jest zwiększenie odbieralności połączeń przez dłużników nawet o 75%, przy równoczesnej poprawie efektywności wykorzystania czasu pracy konsultantów call center. Konsultanci prowadzący aktywne rozmowy i sprawy o najwyższym potencjalne spłaty zadłużenia są znacznie bardziej efektywni, automatyzacja części procesów o mniejszym potencjale spłaty lub znaczeniu umożliwi elastyczne zarządzanie zespołem i szybkie zwiększanie skali prowadzonych działań.
Windykacja prowadzona przez zespół konsultantów call center związana jest zazwyczaj z niską skutecznością dotarcia do dłużnika. Jest to związane z posiadaniem nieaktualnych numerów telefonów do dłużników (baz danych), realizację przez call center nieefektywnych prób kontaktów na telefony z włączoną pocztą głosową czy też unikanie odbierania połączeń przez dłużników. easyCALL.pl SA oferuje narzędzia, które pozwalają na zwiększenie zrealizowanych kontaktów telefonicznych w grupach dłużników o najwyższym potencjale spłaty bez konieczności zwiększenia liczby agentów call center (m.in. poprzez zastosowanie rotacji numeracji, detekcji poczty głosowej, HLRa, aktualizacji baz i automatyzacji kontaktów windykacyjnych po dokonaniu segmentacji prowadzonych spraw).

POBIERZ CASE STUDY

Jak zmaksymalizować liczbę rozmów z klientami

Jak efektywnie zarządzać zespołem konsultantów

Kiedy zastosować automatyzacje windykacji

Praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

Wdrożenie systemu masowej wysyłki wiadomości głosowych dostarczonego przez easyCALL.pl SA doprowadziło do zwiększenia skuteczności naszych kampanii marketingowych o ponad 30%, wszystko dzięki wykorzystaniu łączonej a co najważniejsze warunkowanej wysyłki wiadomości głosowych (VMS) i SMSów. W razie nieodebrania wiadomości głosowej, wysyłany jest SMS zapowiadający kolejną wiadomość głosową w krótkim czasie, ponowienie realizowane jest zazwyczaj trzykrotnie w konsekwencji znacząco rośnie respons z naszych akcji. Leszek Kułak, KLL Sp z o.o.

easyCALL.pl
tel. 22 490 77 77
ul. Pianistów 2
02 - 403 Warszawa
www.easycall.pl